tirsdag, februar 07, 2006

Flash your stasj !




Skulle på loftet og "flashe" et garn som er helt pyton, men så kikket jeg oppi en kasse som stod under alt garnet. Og det ble en stor overaskelse! Den var full av gamle ufoer som jeg helt har glemt. Skrekk og gru så mye jeg har som er uferdig! Noe er nesten ferdig, og noe er bare såvidt påbegynt. Underst ligger et lappeteppe (se annet bilde), så en lys gul duk (arvet påbegynt) , så diverse hardangersøm som ikke er ferdig, to hvite putevar med lilla broderi som ikke er ferdig, et veggteppe påbegynt for 30! år siden, en høstløper som bare er såvidt påbegynt (frihåndsbroderi uten mønster..) og et strameibroderi som jeg ikke likte etter jeg var begynt på det. Fant ut jeg ville bytte fra ulltråd til molinegarn, men orket ikke begynne å rekke opp det jeg hadde brodert.

På det neste bildet er det diverse påbegynte hekleduker,mellomverk, løpere og grytekluter.

Hm, må visst ta meg i nakken og få ferdig litt av dette etterhvert, men foreløpig er jeg fullt engasjert med alonger i forhold til den tiden jeg har til rådighet til hobbyarbeid. Men i løpet av året håper jeg på å ha krympet innholdet i kassen litt!

Ingen kommentarer: