lørdag, november 04, 2006

Tilbake fra Oslo.


Da er eldstejenta og jeg tilbake etter noen dager på Rikshospitalet. Det ble noen fine dager der alt gikk greit. På Flesland fant jeg disse bladene da vi skulle reise, og bedre lesestoff finnes jo ikke underveis. Riktignok var det litt av et vær med mye regn og vind så det ble mye turbulens, men det gjorde ikke noe for oss.. Da vi skulle lande måtte vi sirkle over Oslo i ca 25 minutter fordi det var så mye snø på Gardermoen at brøytebilene ikke klarte å få det unna. Men med dette lesestoffet skulle jeg nok klart å finne noe gjøre på enda lengre tid jeg..


Og når vi først var en tur i Oslo måtte det jo handles litt også... Det pleier ta sin tid når eldstejenta og jeg tar oss noen shoppingturer, og det gjorde det denne gang også... Riktignok er det nok den unge damen som er dyrest i drift, men det ble da litt på meg også. Måtte jo en tur innom Panduro, og her er resultatet. Noen søte stempler, og 3 kritt til stempling som jeg aldri har prøvd før. Resultatet kommer når jeg har testet det ut, drømmer bare om TID!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Søte stempler! :))

hobbyvenn sa...

Ja, hadde jeg bare hatt tid til å bruke de hadde de vært enda søtere, hihi.. Litt travelt for tiden, men de blir nok brukt med tiden.