lørdag, juni 16, 2007

Shorts, shorts, shorts...


I dag har jeg sydd igjen. Det ble tre shorts og en t-shirt. Dette er den første, til eldstejenta. Shortsene sitter helt supert og med elastisk snor i livet er de behagelige å bruke.









Bare for å vise båndene i siden. Ofte må jeg legge to bånd oppå hverandre for å få frem den fargekombinasjonen jeg trenger (eller barna bestiller....).









Shorts nr 2 ferdig. Dette er til minstejenta. Hun ville ha blomsterbånd i sidene.











Eldstejenta sin shorts nr 2 er ferdig. Denne fikk hvite og svarte striper i siden...










Og slik ser de ulike båndene ut når shortsene er ferdig. Det er kjapt og enkelt å sy shorts, så det vil nok alle kunne fikse. Bare prøv, det er lettere enn det ser ut til!

4 kommentarer:

Jane sa...

Flot blog du har. Jeg har været indenom flere gange og i dag tog jeg mig tid til at læse din blog helt fra starten af og jeg må sige at du er meget flittig og laver så mange flotte ting. Jeg er blevet meget inspireret af alle dine ting.
Kh Jane i DK

hobbyvenn sa...

Tusen takk enja! Du verden, har du bladd gjennom fra starten har du hatt litt av en jobb. Må ha god tålmodighet du... Så kjekt om jeg har inspirert deg!

Anonym sa...

Kjempe flott blogg du har, likte shortsene du har laget. Så kjempe gode ut å ha på.

hobbyvenn sa...

Tusen takk elin71. Shortsene er veldig grei å sy og behagelig i bruk. Typisk et "slite-plagg" her i huset...