søndag, mars 02, 2008

Vennskapsteppe.

På Hobbyboden er vi mange som er med å syr "Vennskapsteppe". Da syr vi en lapp til to andre venner i løpet av hver måned, samtidig som vi mottar to lapper selv. Etter 4 mnd har vi mottatt 8 lapper som vi setter sammen med en lapp vi lager selv, og syr et teppe av lappene. Alle kan selv velge hvilke farger de vil ha på lappene de mottar, og evt emne. Jeg har ønske om å motta lyse/cremfargede lapper. Dette er den første lappen jeg har mottatt. Den er fra Limola.




Er det ikke en nydelig lapp? Synes de sommerfuglene er bare så skjønn, og passer så flott til fargene! Virkelig en lapp i min smak. Gleder meg veldig til de neste lappene som kommer.
Selv har jeg også sendt avgårde mine lapper til mine to venner, men de lappene får du ikke se her før alle 8 har fått sine lapper...

Ingen kommentarer: