torsdag, mai 08, 2008

Neste generasjons hobbyfrik...


Jeg har sydd endel i det siste, og eldstejenta ble inspirert. Hun har egen symaskin, men den står på rommet hennes på hyutten, så her låner hun min. Jeg synes det er så kjekt å se barna sitte å kose seg med diverse håndarbeid...















... og dette er resultatet etter noen timers søm. Jeg har hjulpet henne å klippe ut buksen, men hun har sydd alt selv. Endatil lommene klarte hun selv! Dette er bukser jeg kaller for "Slufse-bukser", men denne er hvertfall litt smalere og gir en litt bedre fasong enn noen av de andre hun har...

4 kommentarer:

Petunia sa...

Jeg er veldig imponert!!! Bra jobbet:)

hobbyvenn sa...

Hun er temmelig stolt selv også. Hun sydde sin første bukse da hun var 5år, men den hadde ikke lommer. Etter det har hun sydd litt i perioder, men ikke noe som er litt utfordrende for henne...

Anonym sa...

min bokse :)
takk for hjelpen mamma :)

hobbyvenn sa...

Det var ikke mye hjelp du trengte da... Du er så flink!