tirsdag, juli 20, 2010

Ferie.


Vi har vært på ferie til Oslo med barna. Det ble en koselig tur som ble tettpakket med opplevelser. Vi har vært i Oslo mange ganger, men denne gangen valgte vi å bo i Asker på et rolig og veldig greit hotell. Planen var at barna kunne bruke de fine uteområdene til hotellet i ledige stunder, men det ble heller få av de ledige stundene... Dagene ble fyllt med turer til Tusenfryd, Nordbysenteret i Sverige, besøk hos gode venner, shopping (man reiser ikke på tur med tenåringer uten å måtte legge inn minst 2 - 3 shoppingturer) og et besøk på Operaen. De fleste kjente stedene i hovedstaden har barna sett tidligere år, men operaen var ny for dem. Jeg er som kjent dårlig til bens, men merker fremgang endelig. Dermed hadde jeg satt meg i hodet at jeg skulle på taket av Operaen sammen med barna. Det tok sin tid, men jeg kom meg opp! Minstemann løp opp og ned de små trappene flere ganger for å få ventetiden til å gå, mens de andre var heiagjeng for meg. Jeg klarer også å gå lengre og lengre for hver dag nå, så det ble mye "trening" på meg disse dagene i ferien. Bare morro det altså.

I dag fikk jeg det flotte kortet som bildet viser. Det er minstejenta som har laget det som takk for ferien.


Inni kortet har hun skrevet:" Tusen takk for en fantastisk ferie i Oslo. Masse glad i deg. Verdens beste foreldre. Best for alltid."
Pappaen fikk et kort med samme tekst... Er det rart vi er stolt av den herlige jenta??








Det fulgte også en gave med kortene. Dette lå i min pakke. Søte jenten hadde funnet skjell og steiner da hun var på sommerleir. Tusen takk søte venn!
Kommer tilbake med bilder av rommet til eldstejenta som vi har pusset opp, samt litt fremgang på håndarbeidsfronten om en stund.
Ønsker alle som er innom her en riktig GOD SOMMER!

7 kommentarer:

MayM sa...

Så koselig at dere hadde en flott bytur til OSlo og ikke minst at du kommer deg dag for dag. Du gir ikke opp så lett så det går nok ikke lenge før du flyr opp trapper igjen :-)

Wenche/chawo sa...

Så flott at dere hadde en fin tur til Oslo.Nydelig kort og flott gave som fulgte med også.

medina sa...

Trivelig med ferie. Det er deilig. Håper dere har vært heldigere med været enn vi her i nord. De ungene er herlige. Vi er heldige vi som har fått barn. Ha en fortsatt fin sommer!

2ne sa...

Godt og høre at du har framgang - og Oslo er vel ikke værste sted å trene i :-) Deilig med litt ferie. Så søtt av datteren din og lage kort og gave, ja slikt setter man pris på. Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

Pinnepenn sa...

Så koselig! Godt at du merker bedring. :)

Torild sa...

athath123
Hei .Jeg har fulgt deg en god stund nå,hemmelige venn,gjennom loggen til 2ne.Beundrer ditt pågangsmot.Har vært igjennom en del av det du har gjennomgått,så jeg vet hva du skriver om.Flott at du kommer deg. Det gjelder bare å se små skritt om gangen.Koselig blogg du har.Har ikke fått lagd meg noen blogg enda,men kanskje med tiden.Jeg har symaskina som den største hobbyen.Ellers strikker jeg endel når kroppen vil.

Bitt@mi sa...

Så herlig å lese om Osloturen, Operabesøket, kortet, og ikke minst om din framgang:-) Blir helt varm om hjertet når jeg hører at du blir bedre og bedre:-)
Ønsker deg en fortsatt god sommer, håper dere har litt bedre vær enn her i nord... :-S (hadde glemt hvordan det kan være) . Men ellers er alt vel hos meg! Trives:-)
Klem!