torsdag, august 11, 2011

Enda flere sokker...


Jada, jeg vet, det er kjedelig å se enda flere sokker her på bloggen...
Men nå har det seg slik at jeg har visst fått helt sokkedille. Da jeg var på loftet og fant alt restegarnet til sokker, så har det gått i sokker etterpå.
Og da jeg fikk den store posen med garn fra Lise så var det jammen masse sokkegarn der også...

Så sokker kommer det nok flere av etterhvert, men jeg har også planer om diverse annet etterhvert.
Dette er et lite sokkepar, ca str 2 - 4 år. De er strikket i Viking Sportsragg og Vestlandsgarn på pinne 4. Vekt 39g



Nok et sokkepar i str 2 - 4 år. Disse er strikket i Viking Sportsragg (den lille kanten øverst) og Raggsokkgarn fra Sandnes på pinne nr 4.
Også dette er garn fra Liseposen.

Vekt 43g.



4 kommentarer:

Mor godhjertas blogg sa...

sokker får man aldri nok av,selv jeg har hatt tørke i år.Det er kjekt med sokker da kan en snakke samtidig som en har strikkepinner i hendene.Ha en fin dag Hobbyvenn

2ne sa...

Herlig :-)
Noe skal man vel ha dilla på.
Klem

Brit Strikkenerd sa...

Sokker er absolutt gøy og sokker trenger en mange av. Forsett med sokkene du, det er helt sikkert mange som blir glad for det:)

Anonym sa...

Neida, vennen - sokker er aldri kjedelig, verken å strikke eller å lese om!!!