onsdag, mai 31, 2006

En liten tilstandsrapport:


Etter noen dager uten nettkontakt er det godt det er i orden igjen.. Merkelig så vant en blir med slike data-greier... Men det blir jo mer tid til å gjøre andre ting uten data da...
Her kommer en liten oppdatering:
1, Jeg holder på med to tepper som skal til Tanzania, mangler bare quilting og lukkekant så kommer bildet.

2, Så holder jeg på med en bomullstopp til minstejenta. Garnet er det samme som hakketoppen, men denne gang strikker jeg. (Hadde så mye garn igjen.) Vet ikke helt hvordan den skal se ut, for den blir til mens jeg strikker, men det kommer bilde senere.

3, Hundekurven er ferdig! Dette er et prosjekt som har lagt her på hytten, så det har jeg bare strikket på innimellom alt annet. For å få den stiv nok måtte jeg vaske den to ganger på 60 grader i maskinen. I tillegg stivet jeg av taket med en streng rett bak "pelsgarnet". Utgangspunktet for denne kurven er en kattekurv (uten tak) som Manne har laget oppskrift til på sin blogg. Jeg strikket på taket for at det skulle bli en huleaktig kurv til å ha i bilen. Hunden liker den veldig godt allerede. Den kunne nok vært litt større hvis det skulle vært en innekurv, men i bilen er den helt super.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kurven var kjempesøt !!! Men får du virkelig hunden til å ligge rolig inni der når dere kjører ?