mandag, mai 01, 2006

Test av hundesengen...









"Er det meningen jeg skal slappe av i dette liksom??" Temmelig slapt må jeg si..."
















Hm, foregår det noe her? Dette må jeg sjekke. Det er visst mitt teppe... Lillebror har tatt det!











Gi plass, jeg kommer inn!







Denne helgen har vi vært på hytten. Der ligger hundesengen som jeg holder på å strikke. Det tar sin tid med et slikt stort prosjekt siden jeg ikke strikker på den annet enn når vi er på hytten... Men nå er jeg kommet godt over halvferdig, så i dag har hunden testet den ut. Ikke helt frivillig til å ha noe på hodet, men å ligge på var den helt ok.
Lillegutt på snart 8år ville også teste ut sengen, og krøp inni. Super hule mente han..., og hunden ville ikke stå utenfor så hun krøp likegodt inni hun også! "Her e` god plass te flere" var beskjeden fra teppet, og hunden fant seg godt tilrette mellom bena på lillegutt og ville helst ikke gå ut igjen.

2 kommentarer:

Virtuella aka. Margot Viste sa...

Hopper opp og ned, venter på bilder, dette må jeg se!!!

hobbyvenn sa...

He he, bildene er på plass. Nå er det bare om å gjøre å komme seg på hytten ofte nok, så blir den kanskje ferdig...