tirsdag, mars 06, 2007

Litt fremgang på strikkefronten.


Vinterferien i år ble nokså urolig i forhold til vanlig. Vi har 2 i familien som ble innlagt på sykehus med bare noen dagers mellomrom, så det ble mye reising til og fra sykehuset. Derfor ble det lite tid til håndarbeid, men noe har jeg nå gjort. Dette er februarluen i luealongen på HB. Ikke noens favoritt her i huset, så denne tror jeg at jeg rekker opp igjen... Den er strikket i Alpaka-garn så den er myk og varm, men den store sikksakk-kanten var nokså uvant...


Vesken i veskealongen på Projo er også ferdig strikket, men det mangler en heklet trekant. Jeg glemte mønsteret hjemme, og kom ikke inn på nettet så da fikk jeg ikke hentet ut ny oppskrift.










Februarsokkene i sokkealongen på Hb er ikke påbegynt engang. Disse er skikkelig flott, så de skal jeg nok rekke en eller annen gang...

Ingen kommentarer: