mandag, oktober 29, 2007

Blomster, hilsener og støtte..


Tusen takk for alle flotte blomsterbuketter og koselige hilsener i forbindelse med min operasjon! Veldig koselig med litt oppmerksomhet, tror jeg holder på å bli litt bortskjemt...
Denne nydelige buketten stod på nattbordet da jeg ble kjørt opp fra operasjonen. Gjett om jeg savnet min kjære da!! Han besøkte meg på oppvåkningen, men gikk lenge før jeg fikk komme tilbake på rommet. Der ble jeg ikke kjørt inn før midnatt.


Denne nydelige buketten kom på sykehuset dagen etterpå. Jeg informerte ikke noen i familien om hvilken dag jeg skulle opereres før det hele var over. Tenkte det var greit så slapp de å engste seg...








Denne kom den dagen jeg kom hjem.












... og det gjorde denne også. Er det rart jeg sier jeg holder på å bli bortskjemt? Min kjære og barna duller så godt med meg, og strekker jeg hånden for å hente noe eller bære noe, så er en av de på pletten. Så deilig det er å ha noen å være glad i, og som er glad i seg!

I dag skal alle stiftene ut, det kvir jeg meg litt til. Det er så utrolig mange av de, men det er jo godt å få det overstått også. Og min kjære er som alltid på plass og står side ved side med sin kone. Så utrolig takknemlig jeg er som har en så god mann!

Ingen kommentarer: