mandag, desember 24, 2007

Snart jul.


Fremdeles endel som blir laget her i huset for at alle skal få det som er "det beste de vet til jul".. Dette er sylten som er så god på julevørterbrødet...









Enda flere såpeposer ble det nødvendig å lage. Dette er noen av de siste for denne julen vil jeg tro... Noen av motivene er fra babsy, og andre er bilder jeg har funnet på nettet...









Se den herlige før-julsgaven jeg fikk av min mann! 12 par 40cm rundpinner. Skal bli herlig å kunne strikke med bambus også når jeg trenger denne lengden på pinnene. Tusen takk min kjære!

2 kommentarer:

Bim sa...

Såppåsar i mängd och korta rundstickor - bambu... Ja, då är väl julhelgen räddad? ;)
Må så gott... värmländskan... Kramis, Bim som tänker på dig och de dina... och hoppas ni fick en härlig jul!

Bims Portal!/Sjöbackas blogg

hobbyvenn sa...

Hehe, joda julehelgen skulle nok være reddet med nye bambusstrikkepinner ja...