tirsdag, april 01, 2008

Tusen takk til familie og venner.


Ville bare vise noe av det fine jeg har fått.
Dette er en lav oppsats som bare er helt nydelig! Står så fint på salongbordet der vi sitter om ettermiddagen.









Dette var en av de bukettene som kom da jeg lå på sykehuset. Den både frisket opp med herlig duft og nydelige farger.
Den står like flott fremdeles.










Denne fikk jeg etter jeg kom hjem. Skikkelig flott den også!
Og den kommer fra en blomsterbutikk ikke langt herfra, men jeg har aldri vært innom der. Må visst sjekke ut den butikken snart...









Denne herlige bøtten med innhold fikk jeg i går. Er den ikke flott?
Har ikke hatt hjerte til å åpne noe av alt det fristende oppi der... og minstemann kunne ikke fatte å begripe at jeg ikke skulle spise (og dermed dele med de andre) opp godteriet nå med det samme. "Du må jo spise det før du blir frisk mamma!"

1 kommentar:

Anonym sa...

Så mange nydelige blomster du har fått. arbeidsledig, du ? Nei, det har jeg aldri trodd, ikke du nei. he.he

trulte