fredag, september 05, 2008

Fortsatt litt knappegalopp igjen..


Det minker i knappeboksene heldigvis.. Du kan se at det er mindre nå ikke sant?











Og i knappeskuffene vokser det. Det er faktisk barna som er de ivrigste til å sortere knappene. Foreløpig står de på stuebordet, men i dag er det fredag og alt skal ryddes bort så nå er det ingen bønn. Alt må gjøres ferdig i løpet av den neste timen... Jaja, er ikke så mye igjen da, får vel bare komme meg igang. Neste innlegg blir forhåpentligvis et bilde av skuffene på plass i skuffeskapet...

9 kommentarer:

Bente sa...

Wow! Så mange knapper! Jeg har ikke fått knappedilla ennå, men med de bildene begynner det å krible litt. :)

Hannes hage sa...

For en jobb! Jeg må likevel si at jeg misunner deg den skatten. For det er jo det det er, en skatt.
Ønsker deg en god innspurt i knappesorteringen, og en riktig god helg.

Anonym sa...

Datteren min har sortert alle mine, flink hun, men det er jammen du også!
Lekre sokker du har strikket - *dåne*

Anonym sa...

Åh, så masse knapper! Fint å ha noen å velge mellom, ikke sant ;o)
Du har vært flink med sorteringen, det blir jo så mye enklere å finne frem. Jeg har ikke på langt nær så mange som deg, men det blir jo å lete gjennom hele boksen hver gang...

Lisbeth Bula sa...

Å så mye flott strikk!!! Knappene ble jeg helt misunnelige på. Ha god helg!

Dorthe sa...

Du behøve iallefall ikke kjøpe knapper hvis du strikker jakker:)Alltid godt å ha litt ekstra.. det gjelder både knapper, garn og stof:)

Elin sa...

Så flott det var blitt, misunner deg alle de knappene :D

annemor sa...

Så heldig du er som har så mange knappar!!!

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Joda knapper er gøy det, men av en eller annen grunn så finner jeg aldri akkurat de knappene jeg helst vil ha, når jeg har strikket noe nytt...