søndag, desember 21, 2008

Det stunder mot jul...



Det stunder mot jul, og huset er mer eller mindre klart. Juletreet pyntes lillejulaften, men annen pynt er klart.
Denne dekorasjonen laget jeg i forrige uke, så her må nok kubbelyset skiftes ut før julen setter inn.


Denne nydelige Azaleaen fikk jeg av min kjære denne uken. Jeg er ikke kjent for å være flink med blomster, men håper jeg klarer å ta vare på den så lenge som mulig.




Kjøkkenvinduet har fått nye gardiner i år. Jeg valgte å sy helt enkle røde gardiner, og så kjøpte jeg gardinbåndene som stod til duken og løperen jeg kjøpte tidligere. Enkelt og greit. Pepperkakehjerter har vi selvsagt i vinduene..

Gavene er innpakket og venter på sine nye eiere. Her har jeg hatt litt god tid når jeg pakket inn, så da kan det bli litt overivrigt....

2 kommentarer:

Petunia sa...

Skikkelig jul i kjøkkenvinduet ditt! Kjempefin!

Petunia sa...

Kjempefint.. heter det;)