lørdag, februar 14, 2009

Lørdagstur.


Vi har "barnefri" denne helgen så min kjære og jeg har hatt oss en kosetur til Leirvik på Stord i dag. Hva vi skulle der? Nei, absolutt ingen verdens ting... Men når en først er der, så må en jo handle litt selvsagt.
Dermed ble visst dette kiloet med garn med hjem... Til mitt forsvar så kostet det bare 200,- kr kiloen da. (10kr nøstet) Og dessuten så har jeg aldri prøvd garnet før heller. På bildet ser det ut som det er mest rosa og blått, men det er altså 11nøster hvitt, 5nøster blått og 4nøster rosa.



Måtte selvsagt også innom "Inspirasjon", en butikk med stoffer og garn og mye inspirasjon ja. Kjøpte noen stoffer til diverse lappe-planer..










Og litt mer inspirasjon ble det jammen også...

Ellers så var vi selvsagt innom "Bakeriet Frugård" og spiste verdens beste hamburger. Det er fast tradisjon når vi er der, og det er faktisk verdens beste uten tvil... (Jaja, har igrunnen elendig sammenligningsgrunnlag da, men den er utrolig god hvertfall.) Alt er laget fra bunnen, endatil karbonaden.

3 kommentarer:

Dorthe sa...

Alltid koselig med nytt garn. Votterne er fine. Nydelig hjerte du har fått. ha en super fin lørdags kveld:)

X sa...

Det er alltid like koselig og inspirerende å lese i bloggen din.

Anonym sa...

Så kjekk feiring dere har! Masse fint og stoff hadde du fått også.
Den skiluen har jeg strikket to av, nydelig mønster men kjempekjedelig å strikke. Oppbretter føles liksom så bortkastet....

Håper du får en fortsatt god helg!