fredag, februar 13, 2009

Litt av både dette og hint...

Luen er ferdig.


Strikket i mitt favorittgarn Ulla, fra Dale. Pinne 3 og 3,5. Luen ble overraskende elastisk. Jeg tenkte at med 3r og 1vr ville den bli noe uelastisk siden det er en ganske bred mønsterbord i rettstrikk, men det var feil (og godt er selvsagt det).











Ellers har jeg vært i en slik ct-scanner i dag. En kjapp og grei undersøkelse. Det blir satt inn en veneflon i armen der de sender gjennom kontrastvæske under scanningen. Ikke noe vondt eller skummelt med dette.

Nå er det bare å vente på når operasjonene skal finne sted. Merkelig nok så er jeg helt rolig og avslappet fremdeles. Det er liksom ikke så mye jeg kan gjøre med denne situasjonen annet enn å slappe av og kose meg med familien og det flotte været vi har! Det er deilig å ha "fri" fra cellegift-kurene, spesielt denne uken som ville vært min uke for kur dersom jeg skulle hatt flere kurer. Nyter friheten.

Så vil jeg takke for alle flotte kommentarene dere legger igjen her på bloggen. Det er utrolig koselig med alle hilsene og jeg setter stor pris på de alle sammen!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hei pådeg-igjen! Håper dette går bra for deg altså!!Krysser fingrene!! Her går det og bra! Merkelig så har eg ikkje vondt!! Mannen her lå rett ut da han måtte ta 2 jeksler hehe og her har eg tatt 17+sydd over 40 sting hehe me damer er jammen sterke altså!hehe Har fått noe NORO i posten idag såmulig eg må prøve det litt i helgen?hehe Venter på mer og hehe NYDELIG garn!!

Men kooos deg og ha en herlig helg! Sola skinner her og+ det er mase snø!!Herlig å kose seg inne gitt!

Klem&Kos fra Vibbedille

Anonym sa...

Kjempefin lue, du lager så utrolig mye fint.

Godt å høre at du nyter å ha litt fri fra cellegifta, CT er gjerne litt mer behagelig og kjappere unnagjort :-)

God helg!

LivM sa...

Lua ble jo flott. Ulla, det garnet har jeg aldri hørt om eller sett!
Jeg krysser fingrene nå som jeg har gjort hele tiden og ønsker deg lykke til. Kos deg i dagene som kommer og jeg håper sola skinner på dere slik den gjør her om dagen, selv om det er ganske så kaldt!

mono sa...

Lua ble knallfin - ren og lekker!! =)

Kos deg med friheten og familien i helgen! =)

Fit mum sa...

Nydelig lue!

amylin sa...

Flott lue! Ønsker deg lykke til med operasjonen. Sikkert deilig med en uke fri fra cellegift. Ha en god helg!

Anonym sa...

Luen ble veldig fin, og jeg ble minnet om at det finnes garn jeg aldri har prøvd!

Det er et utrolig ståpå-humør på deg, det er fantastisk Hobbyvenn!

Anonym sa...

Luen din ble veldig fin. Har aldri hørt om Ulla garn tidligere, men kunn vært noe å prøve.
Du må ha lykke til med operasjonene. Du er kjempeflink.

Jannickes Hjemmekos sa...

Hei igjen
Har en award til deg. Begrunnelse finner du i bloggen min.

Spurven sa...

lykke til fra meg også!