søndag, mai 10, 2009

Stavanger-helg.




Min kjære og jeg har hatt oss en herlig fri-helg i Stavanger denne helgen. Helt tilfeldig at det ble Stavanger var det altså ikke. For det første har vi gode venner der, og for det andre finnes SandnesGarn der....
Disse bildene er fra Solastrand der det blåste "stikker og strå", men var like flott som vanlig.






Jeg synes det er så flott å se på sjøen når den bryter i bølgene. Her er det mannen min som tester om det er han eller bølgene som når land først... Han klarte å unngå å bli våt, hehe.


3 kommentarer:

Berit T sa...

Å ja på Solastanda er det fint, og bølger var det nok for vinden har vært sterk i det siste på disse kanter.
Så flott genser du har sydd, imponerende.
Og det er en dyktig baker du har, så kjekt at de vil hjelpe til, det er til å bli glad av, å se slikt.

Vi var fra Sanitete og skulle handle så billig garn der sør, men var ikke så imponert over prisene. Det som var billig var noen store poser med garn som en måtte vinde opp selv, lite spennende... men det ble jo en del med hjem alikevel, for kunne jo ikke komme hjem tomhendt.

Du har så mange flotte ting du holder på med innen håndarbeid. Det blir nok noen nydelige tepper, både det lyse og det med fiskene.

Ha en fin søndag videre.

Wenche/chawo sa...

Så mye fint du har handlet .Og sokkene likte jeg godt,herlige farger i dem.

randi K design sa...

Å Sola.... hjemlengsel!
Er innom på Sandnes Garn hver gang jeg er "hjemme", og mange kilo garn har funnet veien over havet! Ser ut som du fikk med deg litt snadder også!
På onsdag reiser jeg til Norge og Kaupanger, så da blir det kun medbrakt strikking.. Gleder meg sånn til 17 mai!! Sokkene dine ble flotte! Så smart å strikke begge på en gang.