søndag, juli 05, 2009

På tur til....


Onsdagen hadde jeg planlagt en helt spesiell tur for min kjære. Han visste ingenting før dagen opprant og han fikk vite at vi skulle gå en tur. Det var en tur på ca 3,5km langs hovedveien til Narvik.

Det var 28 grader i skyggen så det ble en morsom og varm tur. Min kjære hadde noen hoderistinger underveis med kommentaren "alt det rare du kan lokke meg ut på...", men han virket veldig fornøyd og ikke spesielt preget av varmen.

Og for de av dere som har fulgt denne bloggen en stund så vil dere vite at min kjære har en stor forkjærlighet for Nidar sine Smørbukk-karameller. Han spiser de omtrent hver dag, og blir aldri lei.
Min plan var selvsagt at han skulle fått en omvisning på fabrikken, men den var stengt i sommermånedene så det måtte bli en tur til fabrikkutsalget i fabrikken i stedenfor.














Jeg hadde snakket med en som jobbet på utsalget så her var karamellene pakket pent inn til "vandreren".

Og selvsagt ble det handlet et og annet utenom også, når en først var på fabrikken der de lager "Verdens beste karameller"...

Og selvsagt er boksene åpnet og allerede testet ut. Karakter: "Som vanlig helt perfekt"....

2 kommentarer:

AnnetteK sa...

Åh.. nå ble jeg fristet.
Og jeg som har bodd 10 år i denne byen, har ennå ikke vært på Nidar. Kanskje på tide å gjøre noe med det snart!?!

hobbyvenn sa...

Sikkert en god idè å ta en tur. Bare du ikke er alt for glad i sjokolade og karameller da, for det var mange fristelser der... Men så har jo Nidar bare gode skaer også da...