torsdag, februar 04, 2010

Hemmelig venn på Projo.


I går fikk jeg pakke fra min hemmelige venn på Projo. Dette er aller første gang Projo har arrangert hemmelig venn, så dette er spennende.
I pakken lå det 3 nøster herlig Alfa. Det lyse er med glitter, de andre er uten. Flotte farger som nok kommer til å bli en lue tror jeg...






Pakken hadde også masse annet godt med seg. Se bare her.. Både kjeks, gode drikker og en sjokolade. Gjett hva jeg skal ha til lunchen i dag. Jeg har mistet en god del av smaken nå, så da er det godt med noe annet enn kjedelig kaffe som smaker som varm, lapp melk.
Merkelig nok så kan jeg kjenne smaken av sjokolade fremdeles, så da tenker jeg det blir Sjokoladedrikk mørk, på meg til lunch.
Tusen takk min hemmelige venn. Det lå noen spennende hint om hvem det var fra, så jeg må innom noen blogger for å finne det ut først...

2 kommentarer:

MayM sa...

Så mye fint du fikk i pakken din. Det er veldig spennende å finne ut hvem pakken kan være sendt i fra. Skal hente min pakke i dag.

hobbyvenn sa...

Ja pakken var spennende og fin. Blir nok noe fint av garnet før eller siden...