tirsdag, juni 08, 2010

Ny CT, og et lite hinder forsert...

Da er dagen kommet for ny Ct av lungene. Alltid spennende med disse bildene for å få vite hvor godt kurene virker. Denne omgangen med de 18 cellegiftkurene har gitt såpass mange bivirkninger at det er godt å vite at kurene virker om ikke annet... Jeg har nok ikke vært noe dårligere enn mange andre, men slitsom har det vært uansett.
Nå ser vi bare fremover mot sterkere tider og bedre form.

I går klarte jeg å gå inn inngangsdøren uten å holde meg i dørkarmen. Ikke noen stor oppgave å løfte føttene 10 cm for hverken meg eller andre til vanlig, men nå er det faktisk det. Jeg ble kjempestolt og måtte gå ut igjen for å teste det en gang til, og selvsagt vise det til min kjære.... Joda, en blir litt selvsentrert og rar over slike små steg, men morro er det virkelig. Nå satser jeg på hekkeløp neste.....

Vel, i første omgang er det gjerne greit å klare å forsere trapper og inn og ut av biler kanskje, så jeg trener på det nå.
Og utrolig nok klarte jeg å strikke noen omganger i går også, så bildebevis kommer i løpet av dagen vil jeg tro.

11 kommentarer:

Vibbedille sa...

Så godt det er OVER!!! Godt med gode nyheter også!!!

HÅPER virkelig du får gode dager fremover og at du kan NYYYYTE sommeren!!!

Stooor klem fra Vibbedille ;))

Mia sa...

Så bra, ja för varje framsteg blir man glad över, själv har jag börjat å köra bil igen efter ca 2 år,så det går sakta men säkert fram över både för dig och mig....
Ha en god dag.
Mia

LivM sa...

Ja nå kan du trekke pusten og være glad du er igjennom denne gangen også. Du er utrolig tapper, og jeg skjemmes når jeg klager over småting! Krysser fortsatt fingre for at dette går bra!
Lykke til!

Wenche/chawo sa...

Så bra det er over og så flott at det går fremgang.Ønsker deg fortsatt god bedring.

Virtuella aka. Margot Viste sa...

Så fantastisk!
Det å kunne hente posten uten å måtte ringe sykebil først er en fantastisk seier!
Krysser alt jeg har for superrask restituering av kroppen din, den har jaggu tålt mye nå!
Superklem fra meg!

Søssa sa...

Det er lenge siden jeg har vært innom deg, og etter å ha lest om cellegiftkurer og div. så fikk jeg bare lyst til å sende deg en liten hilsen. Ser at du er positiv og det betyr så uendelig mye. Ønsker deg god bedring framover og at kreftene kommer fort tilbake.

gyldenkron sa...

Så godt at formen er på vei rake veien oppover nå. Regner med det blir fart i pinnene om ikke så lenge hos deg nå

Berit T sa...

Er så glad på dine vegne at det går fremover. Og så godt det må være å være ferdig med kuren. Nå er det bare en vei, fremover og oppover. Håper du får nyte fine dager med sol på kroppen, samle energi.
Klem fra sør.

Anonym sa...

Og det er mange som gleder seg med deg og dine "små" skritt!!!
Lykke til videre også!

2ne sa...

Meg godt humør og humor kommer man langt :-) Lykke til videre og håper sommer og varme kommer som kan gjøre deg godt. Klem

Bitt@mi sa...

Så bra at formen stiger, og jeg leste jo inne på Projo at du også har såvidt startet sokkestrikkingen:-) Ble veldig glad da, og utrolig godt å vite at du nå skal ha ferie litt. Håper CT viser bra resultater! Jeg har begynt å glede meg til Tanangertreffet, og håper du er i form til å ta deg en tur. Trenger jo sikkert noen til å måle ett eller annet; om ikke annet så leggen på en sokk...hihi:-)
Ha ei fin uke videre, og sender en stor klem!