søndag, juli 03, 2011

Gaver.


Til fødselsdagen min fikk jeg masse fint. Men det som varmet aller mest, bokstavelig talt, var tøflene fra eldstejenta. Herlige, varme, tovede tøfler som hun har laget selv. Det aller beste med de er at de er så løse rundt tærne. Jeg kan ikke bruke noe som er trangt på tærne fordi de er så vonde/følsomme etter alle kurene. Det er faktisk ubehagelig å gå med sokker, men det blir jo kaldt uten... Så derfor strikket jeg meg tåløse sokker for en stund siden, men disse er enda bedre for da blir jeg ikke kald på tærne heller! Tusen takk vennen!


På fredag hadde jeg koselig formiddagsbesøk av Mimouna. Hun skulle egentlig hjelpe meg emd heklingen på Elf Clobberne mine, men de fikk jeg til selv likevel (hjelper å sette seg til med data og heklenålen). Dermed ble det en prate-, strikkekose formiddag. Dvs, det ble lite strikking i grunnen og mest prat. Koselig uansett.
Men disse flotte eksemplarene av Elf Clobber fikk jeg av henne. De er absolutt i en annen klasse enn mine. Disse er tette og fine, mens mine ble nokså løse og mindre dekorative synes jeg. Tusen takk!

1 kommentar:

reSIRIkulert sa...

Flotte gåver! ;)