tirsdag, november 01, 2011

Ferdig!


Genseren er ferdig montert. Herlig når slikt arbeid blir gjort med èn gang...

Den største overaskelsen var at genseren ikke er mer enn akkurat passe stor. Jeg trodde den ville bli for stor, men den unge herren vokser temmelig raskt for tiden.









Fargene synes jeg går greit sammen. Bunnfargen ble litt mer grå enn grønn når den kom sammen med de andre fargene og det likte jeg godt.

Minstemann flyttet inn i genseren med en gang så nå er det bare å begynne på noe nytt. Eller, det har jeg visst gjort allerede....


Som vanlig i disse før-julstider så blir det laget endel ting her som ikke kan blogges før etter jul, så det er nok mulig det bare blir glimt av det påbegynte. Har både søm og strikk på gang...

13 kommentarer:

LivM sa...

Den ble helt rålekker. Flott fargekombinasjon!

Unknown sa...

Så fiiin :-)

Bodil sa...

Den var heilt superfin :) Og for ein flott fargekombinasjon. Forstår godt at han flytta inn i den!
Ser at de hadde ei koseleg Haloweenfeiring.
Ynskjer deg ei god veke :)

Søssa sa...

Den genseren var jo bare helt superfin, da! Skjønner godt at han tok den i bruk med en gang. Nydelige farger sammen.

Anonym sa...

Wow så flott ullgenser =)

Bitt@mi sa...

For en nydelig genser, og så kjempefine farger sammen:-) Ja, disse ungene, de vokser fort! Men du strikker jo fort også, så det gjør jo ikke noe:-))))
Ha ei super uke! Og kos deg masse:-)
Klem fra meg!

MayM sa...

For en nydelig genser. Den likte jeg super godt !

Knutine sa...

Kjempefin genser. så flott med noe som ikke er likt allt det andre man har.
Fine farger,og god anvendelse for denne genseren.

Håper ellers at alt er bra med deg:-)

Kjempehilsen fra Meg i Orkdal

Elimor sa...

Nydelig genser. Likte kjempegodt fargene du har valgt.

Grete sa...

Den ble lekker. Flotte farger på mønsteret og fint til det grå.

Anonym sa...

Åjø,åjø!!! DEN genseren ble knallflott! Jeg likte også fargene veldig godt!
Fortsatt god helg!

Sissel sa...

Så nydelig genser du har laget:) Fin fargekombinasjon. Er nok hos flere det bare blir et glimt av gaver fremover;)

Hanne sa...

Kjempefin genser!
Pludrehanneklem