torsdag, februar 09, 2012

En tegning blir et mønster.

Det jobbes fremdeles med jakken til minstemann. Dette er tegningen minstemann mener han vil ha bakpå ryggen... Den er nokså detaljert, så det må bli en forenklet modell tenker jeg.

Dette er tegningen så lang. Minstemann henger over meg for å sjekke tegningen og kommer med klare meninger om ting som må endres eller legges til. Tror vi snart er kommet frem til et mønster vi kan godkjenne begge to. Spennende blir det i allefall. Så er det bare å finne de rette fargene...


Har visst glemt å legge ut denne luen. Den ble strikket i romjulen tror jeg. Helt enkel ribbestrikket lue med kjøpedusk.

12 kommentarer:

Lise sa...

Så spennende med eget mønster! :)

Wenche/chawo sa...

Flott tegning som skal brukes på jakken og fin lue du har strikket.
Ha en flott dag.

MayM sa...

Gleder meg til å se denne genseren, Den tror jeg blir fin :-)

gyldenkron sa...

Så spennende! Dette klarer du nok fint. Gleder meg til å se den ferdig. Flott lue

LivM sa...

Så morsomt da. Dette hadde ikke gått her hos meg siden jeg er slave av ferdige mønster :-)

Sissel sa...

Morsom meg eget designet mønster på jakke. Så stas. Og lua var fin og enkel. Ha en god dag:)

Annelive sa...

Gleder meg til å se resultatet.
Lua ser skikkelig deilig ut.
Annelive

Charlotte sa...

Så kult med selvlaget mønster! :)

Bodil sa...

Så kult, og så flinke de er begge to :)

Hanne sa...

Jøss, så spennende! Morsomt samarbeidsprosjekt.
Lua var kjempefin. Hvor kjøper man sånn dusk?
Pludrehanneklem

Atelier Hanne sa...

Kjempefin blogg:)

Moro å lage sitt eget mønster:)

2ne sa...

Så flott tegning - og selvfølgelig mønster - dette blir flott på en jakke. Så kult. Lykke til.
God helg
Stooor klem