torsdag, september 14, 2006

Pakker, pakketeip!


Jeg har hatt diverse pakker som skulle sendes til hemmelige venner den siste tiden, så gemalen mente vi måtte ha mer pakketeip. Dette kom han hjem med... Tror jeg kan melde meg på alle hemmeligvenn som finnes for å bruke opp disse 10 rullene...














Dette er pakkene til en hemmelig venn som ble sendt for noen dager siden. Synes det er så koselig å pakke inn gaver, og sende avgårde. Mottaker har nok fått denne gaven nå, så derfor legger jeg den inn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hm, jeg lurer på om jeg vet hvem som driver og ugler i mosen min....

hobbyvenn sa...

He he, det er mange som har ugler i mosen i disse tider vil jeg tro.. he he.

Anonym sa...

Ser at posten har "skvisa" litt på pakkene. Det var 3 veldig fornøyde jenter her idag! Pakken kom torsdag, men jeg har ikke hatt tid å hente den før idag. Alt var verdt å vente på...Tusen hjertelig takk :o)