lørdag, september 23, 2006

Tilbake etter travle dager.


Turen til Sandefjord gikk fint. Det ble en lærerik og flott konferanse, om enn noe travel... Men slik pleier det jo å være. Det verste var vel kanskje at jeg ikke fikk kjøpt et eneste garn-nøste!! Var innom to sekunder i en garnbutikk, men måtte fly videre for å handle til de hjemme. Tenkte jeg skulle rekke innom en av de andre dagene, men den gang ei. Kan tro jeg skal flyte på det en annen gang!! ("Husk at jeg kjøpte ikke et eneste nøste da jeg var i Sandefjord, kan handle litt ekstra nå...") Men da jeg kom hjem var det skikkelig julekvelden her. Først en pakke fra minstejenten. Skjærebrett, en glassbrikke, en "fjøl" til å henge på pynt(den med bånd på....) og en kloss til å brette sandpapir utenpå. Den siste mente hun jeg måtte dele med pappaen da... Hi hi, koselig med slikt i allefall.

Ingen kommentarer: