torsdag, august 30, 2007

Blad og myndig ufo...



Blad i posten i dag. Dette er Ottobre, men med klær i str dame. Ikke så mye spennende i dette kanskje, men endel basis-mønstre som kan være grei å ha.















På Hobbyboden er det nå satt igang en turbo-ufo-along eller noe slikt. En har hvertfall bare en uke på å gjøre ferdig et prosjekt som har ligget og blitt en ufo. Dette er definitivt noe slikt. En gang i tiden så hadde jeg planer om å hekle noen grytekluter, men når siste runding skulle hekles har jeg tydeligvis gått lei... Husker ikke når dette ble påbegynt, men det er nok minst 20 år siden, så det er vel på tide å få den ferdig...





Husker ikke hvilken heklekrok jeg brukte, men etter å ha prøvd meg litt frem, så tror jeg at krok nr 3,5 er passe. Dette heklet jeg i går mens jeg stekte vafler til barna. (Hadde endel tørt brød, som måtte brukes opp..) Må nok finne på et eller annet fiksfakseri så de ikke blir så kjedelig, men det har jeg ikke klart for meg enda. De skal hvertfall være dobble slik at de blir lyseblå på den ene siden og mellomblå på den andre.

2 kommentarer:

Petunia sa...

Ja, av og til trenger man virkelig et spark bak. men jeg har snagt det før...trodde ikke du hadde ufoer.;-)

hobbyvenn sa...

Hehe, har en kasse jeg... Det blir som oftest ikke ufoer av det jeg lager nå for tiden, men de årene før vi fikk barna begynte jeg på masse rart og det ble liksom aldri ferdig. Dvs mye ble jo ferdig da, men noe (en hel kasse!) ligger her altså fremdeles...