tirsdag, september 18, 2007

Blir nok litt hånd-arbeid av dette også...

Husker du jeg nevnte at jeg hadde handlet noe til min "selvstendighet"? Hehe, her er det... Måtte bare kjøpe dette verktøysettet til meg selv. Kjøpt rimelig på Nille, så noe kvalitet er det nok ikke, men litt mer selvstendig blir en jo da...









Slik ser det ut inni. Nå er det pakket ut alt sammen, og allerede vært i bruk.. Ja ikke noe store prosjekter da, men litt småjobber bare. Greit å kunne fikse ting selv.
















Gemalen var ikke synlig imponert over kvaliteten på verktøyet, men syntes det var morsomt at jeg hadde kjøpt det da. Håper han ikke tror han skal bli overflødig på den fronten, har masse på vent til han også da..
Kjøpte samtidig litt flere skrujern, skruer og andre "dingser" som kan komme godt med i min nye selvstendighet.. *gliser*

Ingen kommentarer: