søndag, januar 13, 2008

Herregenser 2 ferdig.



Kremt, kremt... denne genseren begynte jeg på i desember, men rakk ikke strikke den ferdig til jul. Det var ikke noe problem, for han som skulle få den har fødselsdag i januar. Jeg strikket ferdig bolen før jul, men så ble den liggende... I går ble den funnet frem igjen og det var jammen på tide, for i dag skulle han få den. Snakk om å utsette ting til det siste! Vel, ermene ble strikket i en fart, og inntil vi skulle gå i dag ble den ferdig. Må jo innrømme at jeg monterte den i formiddag, og sydde belegget på innsiden av ermene rett før vi skulle avgårde i besøket.

Mønster: "Herregenser med fletter og høy hals" . Drops Design.
Garn: Strikket i dobbel "Ulla".
Pinnestørrelse: 5 og 6












9 kommentarer:

malla-b sa...

Kjempefin genser. Lørdagskosen såg kjempegod ut.

Anonym sa...

Flott genser! Kjenner meg igjen i det å feste siste tråden på vei ut døren ja. Men det spiller jo ingen rolle når det bare blir ferdig.

Rødhetta sa...

Genseren er kjempefin, og bedre sent enn aldri. Kjenner meg litt igjen i dette med å bli ferdig i sisteliten hehe

Anonym sa...

Virkelig et flott stykke arbeid. Forstår ikke hvordan du får tid til alt jeg.

Anonym sa...

Flott genser, tenkte å strikke en til min mann som har bursdag 15 februar, rekker det. Flott side du har, legger deg til på bloggen min :)
Ha en god ny uke.
Klem si-do

Anonym sa...

Kjempe flott genser du har strikket :D

Anonym sa...

Dette var en flott genser. Heldige mottaker, sier jeg!

Anonym sa...

Den heldige mottageren ble kjempefornøyd - satt som et skudd gjorde den også :)

Takk søster!

hobbyvenn sa...

Tusen takk alle sammen. Så koselig at dere tok turen innom bloggen min!
Si-do: ikke noe problem, du har GOD tid til 15 februar..hehe
Ole: Du glemte å legge inn bilde med genseren på.. sikkert mange som vil se det...hehe