tirsdag, januar 22, 2008

Inspirasjon i posten.


Disse herlige bladene lå i posten hos meg i går. Masse flott inspirasjon her. Skulle hatt litt flere timer i døgnet, noen som har et tips?










Har planer om en kortkveld, evt korthelg neste helg og da er jo slik inspirasjon veldig greit. Dette er fra Kreative kvinner.










"Mamma, dette bare MÅ du lage! Tror jeg trenger noen sånne klær altså..." Minstemann ble veldig fasinert av disse klærne, så det spørs om ikke jeg må ta en omgang med symaskinen en dag. Det er ikke synd på han akkurat, han har nettopp arvet en haug med klær fra to av sine fettre, så det er såvisst ikke mangel på klær i DET klesskapet da.. Men det er jo litt sjarmerende når det er stas å gå i "hjemmesydd".
Mønsteret er i Alt om Håndarbeide.



Fra samme blad er også dette hentet. Synes dette var en flott inspirasjon til påskepynten.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Her var det mye lekket. Ideer til påskealongen på Projo ?

LivM sa...

Koselig med håndarbeidsblader! Du er så flink med symaskinen så jeg blir ganske misunnelig. Flott løper. Hundegenseren var morsom! Jeg gleder meg til å komme i gang med sjalet på Projos sjal.along!

Anonym sa...

Kjekt å hente inspirasjon!
Løperne dine var nydelige! Du vil ikke ha et aldri så lit sykurs?
Ha en flott uke!

Anonym sa...

Flotte blad. synest alltid det er så mye fine oppskrifter i bladene når jeg ikke abonnerer lenger :=

hobbyvenn sa...

Joda, om "enkleste vei til mål"-prinsippet er godt nok Vivi, så kan vi godt ta et sykurs for de som vil...
Inspirasjon er veldig nyttig synes jeg. Det er ikke alltid jeg syr det som er i bladene, men inspirasjonen finner jeg der likevel.