fredag, januar 25, 2008

På vei mot et ferdig veggbilde...


Dette var utgangspunktet for et lite veggbilde som jeg skulle lage til kjøkkenet. Jeg er med på en stoff-slankealong på Hobbyforum og der får vi oppgavr som skal lages med stoff en har i huset. Dette var jo et lite bilde, så det gikk greit å finne stoffer.















Imidlertid tok oppgaen mye lengre tid en jeg trodde. Hadde regnet med å bli ferdig iløpet av en dag eller to, men den gang ei. Det siste jeg gjorde i går var å grave etter miniperler i denne store boksen... De perlene som ligger synlig er alt for store til teppet, så de jeg skulle ha ligger selvsagt helt på bunnen av boksen...













Her har jeg fisket opp diverse perler, der det kun er de aller minste som kan brukes. Mine perler ligger så fint sortert i små bokser, på hytten, så dette er barnas boks jeg nå måtte angripe...
Det ferdige bildet blir lagt inn snart...

Ingen kommentarer: