fredag, juni 13, 2008

To oppgaver med ulikt utfall...


Så langt kom jeg på jakken før det ante meg at det ikke ville bli nok garn i det hele tatt... Hadde et håp om at jeg ville komme opp til ermene før det ble stopp på garnet, men så vel var det ikke. Tenkte å ha raglanfelling, så da kunne jeg evt skiftet farge der, men midt nede på bolen vil det se rart ut. Får la det ligge en stund og se hva jeg finner på....





Husker du Herbariummet fra ungdomsskolen? Jeg husker jeg likte den jobben, men at andre slet skikkelig med å finne nok planter og få jobben gjort.
Eldstejenta skulle finne 20 - 30 planter og alt skulle leveres denne uken. Ikke fritt for at det har vært endel plantesnakk i heimen den siste tiden...
Herbariet ble imidlertid levert til rett tid, så gratulerer jenten min, dette fikset du fint!

Ingen kommentarer: