søndag, januar 11, 2009

Julegaver....


Dette er en av mine mange hobbybøker. Denne er ofte i bruk. Noen ganger bare for å ha maskeantallet til et eller annet, men også mange ganger for å hente et mønster til en eller annen gave. Denne gang er det en gave jeg skal igang med. Faktisk en julegave! Jada, vet det er lenge til jul, men min inspirasjon til å lage julegaver er todelt. Rett over jul er jeg full av idèer til hva jeg skulle ha laget til den eller den til jul, men ikke rakk. Neste omgang med inspirasjon kommer like før jul igjen, og da er ofte tiden knapp... Så nå utnytter jeg denne forsinkede inspirasjonen fra julen som var, og sette igang med neste års julegaver.....







Hva jeg skal igang med? Vel, det blir et sett med skisokker og lue i første omgang, så får vi se hvor langt idèene kommer.
Jeg strikker med et garn jeg liker utrolig godt, nemlig Ulla, fra Dale. Det er godt å strikke med, holder seg flott, har en fin glans i garnet og glir godt på pinnene. Heldigvis er det perfekt til pinne 3,5 siden det er den eneste pinnestørrelsen jeg har i vidunderpinnene HW... Må visst komme meg ut å shoppe litt etterhvert. Tenk å strikke lue med strømpepinner, det kan bli litt knotete....

Ingen kommentarer: