onsdag, april 15, 2009

50 000!

Da har bloggtelleren min tippet 50000 besøkende. På mange blogger blir det lagt ut et innlegg der det trekkes en vinner som får en gave blandt de som har skrevet en kommentar under innlegget. Jeg har valgt å gjøre det på en annen måte.
Jeg vil heller premiere de to som har skrevet flest kommentarer i løpet av en viss tid.
Derfor setter jeg meg til å telle i kveld, og så får to av dere en beskjed om å sende meg navn og adresse slik at dere kan få en gave.

Jeg setter stor pris på alle kommentarer jeg får på bloggen, og derfor synes jeg det er kjekt å kunne gi en påskjønnelse til de som tar seg bryet med å legge igjen en hilsen. Kommer tilbake med resultatet snart...

11 kommentarer:

MayM sa...

Så artig måte å gjøre det på da hobbyvenn. jeg er nok ikke av de som er mest innom deg, men jeg gjør så godt jeg kan :)

LivM sa...

Det var spennende. Håper jeg har vært flink da!

mimouna sa...

Det var i grunnen en god ide å gjøre det på den måten. Men du får jammen litt jobb med å telle da.

Alltid spennende å titte innom her. :o)

Pinnepenn sa...

Gratulerer med jubileum. :)

Kate sa...

Veldig lurt, da får man på en måte gjort litt stas på de mest trofaste leserne sine (som kommenterer)

Anonym sa...

For en fin måte å gjøre det på! Tar idéen din med videre og kopierer den kanskje etterhvert.

Gratulerer med rundt tall :-)

Anonym sa...

Gratulerer med jubileum :)
Herlig å se vårbilder hos deg , her har vi fortsatt mye snø , men med det været vi har nå smelter det fort :)

Josefine (HB)

Lise H sa...

Gratulerer med 50.000 besøkende!!

Berit T sa...

Gratulerer med mange besøk!!!

Det er full vår hos deg også, tøffing som vasser, fikk sikkert kjenne det i tærne :o)

Hvitveisen er min favoritt om våren også, og nå begynner de å lyse opp, det er bare så flott.

Ha en fin dag i morgon.

medina sa...

Gratulerer med imponerende besøkstrall!

hobbyvenn sa...

Tusen takk, koselig dere kom innom bloggen. Og selvsagt enda mer stas med kommentarer også...