fredag, august 28, 2009

Nye kort.


Vi skulle i fødselsdagsbesøk i går og da skulle jeg hatt et kort. Det laget jeg i forgårs.
I utgangspunktet så tenkte jeg å lage et kort, men så fant jeg ut at jeg kunne lage noen flere når jeg først var igang. Som vanlig når jeg setter meg til for å lage kort, så går det mye lengre tid enn det jeg tror i utgangspunktet... Og det blir utrolig mye rot!






Her er de 4 jeg rakk å lage i løpet av dagen.
Stempelet fikk jeg med et blad jeg kjøpte forrige uke. (Se tidligere innlegg på bloggen)















Det er samme stempelet, men kortene blir ganske ulike selv om jeg har holdt meg til samme fargeskala også...
















Speilfløyelsbåndet fulgte også med bladet.















Jeg likte best kort nr 2 og 4, hva med deg?


2 kommentarer:

MayM sa...

FLotte kort da har laget. Artig med selvlagede kort.

Pinnepenn sa...

Så fine kort, jeg likte oså 2 og 4 best.