onsdag, desember 30, 2009

Tusen, tusen takk!


Da vi kom hjem fra tur i dag lå det pakke og ventet på meg i postkassen. En spennende rund pakke som jeg ikke forstod hva kunne være. Ikke ventet jeg pakke, og ikke hadde jeg noen pakker på vent... Da jeg pakket opp fikk jeg først se denne herlige boksen her. Søt ikke sant?
















Men inni den søte boksen dukket denne herligheten opp!
Går det virkelig an å være så heldig?

Vibbedille har strikket et nydelig sjal som hun skrev hun skulle gi bort. Jeg beundret det nydelige sjalet og tenkte på at den om fikk det måtte bli utrolig glad. At det kunne være meg hun tenkte på ante jeg ikke!


Garnet er helt spesielt. Det er supermykt, utrolig varmt og i en nydelig farge.
Garnet heter Sheffield, og er Italiensk. Det kan kjøpes fra Valley Yarns.
Det er helt forståelig at garnet er så mykt og varmt når en vet hva det består av: 15% silke, 70% merino og 15%angora....


Går du inn på bloggen til Vibbedille så kan du se hvor flott sjalet er når det ligger til blokking. Det er forresten veldig masse annet flott å se på bloggen hennes også.

TUSEN TAKK VIBBEDILLE for et aldeles nydelig sjal som varmer godt på mange måter.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Så heldig du var. Nydelig sjal til både kalde og mindre kalde dager.

Godt Nyttår.

Hilsen strikkefrua Elin

LivM sa...

Å så lekkert det var!
Ønsker deg et riktig Godt Nytt År!

MayM sa...

Så lekkert sjal du har fått. Det blir godt å ha på seg i kulda.
Ønsker deg og dine et riktig Godt Nytt År og takker for alle hyggelige stunder vi har hatt dette året på forumet og på strikketreffet.

Pinnepenn sa...

Så heldig! Det var virkelig flott. :)

2ne sa...

Så heldig du har vært da :-) Nydelig sjal og snøman boks. Tusen hjertlig takk for en utrolig flott julekalender - elsker tøflene mine - de er flittig i bruk. Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år.

lise sa...

For en herlig gave!

Ha et godt nytt år, Hobbyvenn!

Greta sa...

Gratulere med flott gave. det var skikkelig fint. Skjønner at det varmer på meir enn ein måte. Men er det noen som fortjener det så er det veldu.
Stor klem fra meg

Vibbedille sa...

Så kjekt å se sjalet på andre! Koser meg over at det falt i smak! Sjalet var ditt fra FØRSTE maske!!Gode ønsker og klemmer i hver eneste maske,skal vites!! ;))

Masse GODT nyttår og koos deg masse

GOD klem fra Vibbedille ;))