lørdag, oktober 23, 2010

À la Kari Traa.



Kari Traa-inspirerte luen er ferdig. Det var et enkelt og greit arbeid.
Både mottaker og jakken luen skulle passe til er borte denne helgen, så undertegnende måtte pent stille sitt eget hode til disposisjon. Fotografen (min kjære) glimtet til i sitt mest kreative øyeblikk, så bildet ble tatt på skrå (sjekk dørlisten i bakgrunnen...).
















Luen er strikket ganske lang (når jeg holder hånden inni luen så rekker den fra fingertuppene og helt opp til albuen), men trekker seg sammen pga stripemønsteret i rett og vrangmasker.
Luen sitter fantastisk godt på hodet og er herlig myk og varm...

4 kommentarer:

LilleAsk sa...

Så fin lue. Kjempefine farger!

Therese sa...

Den var kjempefin - jeg skal på garnjakt på mandag (skrekk og gru), for jeg har ei snuppe her som sikkert vil glede seg stort over en slik.

God helg!

Bitt@mi sa...

Så fin lua ble:-) Jeg skal strikke denne etterhvert, jeg også...hvis jeg rekker:-)))

Aimar Niedzwiedzki sa...

Dine strikkeevner (og andre som deg) har resultert i et spennende prosjekt som blir lansert neste uke.
Jeg vil gjerne fortelle deg mer, men ikke i et kommentarfelt. Kunne du derfor kontaktet meg på eposten du finner på lenken til denne kommentaren.
Tror du kommer til å like dette.