mandag, oktober 18, 2010

Teppe på gang.


Litt sømarbeid står på planen fremover. Det er så utrolig koselig å sette seg til maskinen, men det blir ikke så ofte som jeg skulle ønske. Dagene forsvinner liksom før ejg får sukk for meg. Men nå har jeg endel konkrete jobber å gjøre, så da kommer jeg meg igang. Dette er stoffer jeg rakk å skjære på torsdag.

Og i dag har jeg sydd 3 og 3 sammen til lane remser. Disse skal så strykes, skjæres opp igjen, og så syes sammen en gang til på tvers. Da blir det nierblokker som det heter, og disse kan settes sammen til et teppe. Hvordan fargene blir sammen er jeg litt usikker på, så jeg har skåret rikelig slik at je kan bytte ut noen evt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Tipper fargene i teppet ditt kommer til og bli nydelig jeg, gleder meg til og se hvordan det blir..
Nydelig sjal..
Ha en fin og kreativ uke :-)

2ne sa...

Masse lekre sjal har det blitt og ser flere er på gang. Skal bli gøy og se hvordan 9er blokkene dine blir, lykke til med syingen :-)
Ja, ca et år siden jeg ble kjent med deg nå - tiden går fort og det har vært koselig og følge deg.