søndag, oktober 30, 2005

Helg på hytten.

Vi har vært på hytten i helgen, og da ble det tid til håndarbeid igjen. Først jobbet jeg med sengeteppet jeg holder på med, men det ble ikke slik jeg hadde planer om.... Gav opp etter diverse forsøk, og fant ut at jeg fikk se på dedt neste gang vi er der. Jeg skulle sy bakgrunnstoffene på alle stjernene (bilde av stjernene finnes lenger nede i bloggen), men synes det bulket seg mer enn jeg likte.. Det så rett og slett ikke fint ut. Månok finne en annen måte å løse problemet på. Muligens må jeg sprette opp stjernene igjen, og sy de sammen på en annen måte. SUKK! Får se neste gang...
Ellers har det blitt tid til strikking av diverse til Tanzania, og noen pannebånd til barna. De er i vaskemaskinen nå, så bilde får komme en annen dag.
I dag har jeg holdt på med å lage armbånd med eldstemann og hennes venninne. De ville ha armbånd med perler i. Vi fant ut at det gikk fint å kombinere det med makramè. De ble så ivrig at de satt i tre timer! Det ble mange armbånd på hver av dem. Nå er det den yngste jenten vår som vil ha, så i morgen får vi sette oss ned igjen.

Ingen kommentarer: