fredag, desember 08, 2006

Hoodie scarf ferdig.



Da er hette-sjalet ferdig. Synes det ble veldig greit. Det er utrolig elastisk så det passer både 8-åringen her i huset og meg selv. (Men det var bare såvidt jeg fikk lov å prøve det på han, det er jo ROSA må vite...) Men siden det skal til en jente på 8 år passer det bra.
Bamse trår til som modell.













Hetten er veldig fin om den ikke er i bruk også. Ligger veldig fint over sjalet.
Strikket i "Faerytale" (alpaka) med angora/merinoull kant, på pinne 4,5.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig skjerf. Mottakeren blir nok kjempebegeistert. Og fargen er jo knallfin.

Lena sa...

Kjempeflott hetteskjerf, er nok lunt og varmt med lue og skjerf i ett:-)

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Ja det virker veldig varmt og godt. Jentene her i huset har også ønske om et slikt, og det kunne faktisk jeg også tenke meg...

Anonym sa...

Kjempefint! Passer det virkelig til voksne også?
Har du et mønster som du kan sende til meg? I såfall er adressen min inekittine@hotmail.com

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Siden det er copyright på mønstre, er det ikke så greit å kopiere og sende. Men bladet kan sikkert kjøpes fremdeles for det ser ut som det kommer nytt nummer 19.12.06. Lykke til!