mandag, april 30, 2007

Endelig ferdig!!

Endelig kan jeg legge bort min dårlige samvittighet for alle disse gensrene som ikke ble montert/strikket ferdig! Målet mitt med uken på hytten var å få de ferdig, og det er de.
Dette er minstejenta sin genser, strikket i Smart etter et mønster fra Dale. Str 12år.







Dette er minstemann sin genser, en gammel klassiker. Jeg har alltid likt Marius-genseren og har strikket den i mange varianter. Denne er strikket av restegarn fra Sandnes på pinne 3,5 størrelse 8 - 10år.









Og endelig ble Vm-genseren til eldstejenta ferdig også! På bildet mangler riktignok glidelåset ennå, men det er også alt. Denne genseren er strikket i det herlige garnet til Dale som heter Ulla. Desverre er garnet på vei ut ser det ut som...

Jada, vet at alle tre gensrene skulle vært dampet før bildet ble tatt, men jeg var så fornøyd med at de var ferdig så slike bagateller ble glemt.... De er dampet nå hvertfall, og lagt langt bak i klesskapene til barna. Er redd det ikke er nødvendig med slike gensre på en stund... I dag løper barna rundt i shorts og t-skjorte...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mange flotte genserer du har laget!

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Er så glad de endelig er ferdig. Var litt redd de skulle bli for små, men heldigvis var de strikket store nok...