torsdag, april 12, 2007

Ny data!

Sitter her overivrig etter å legge inn nytt på bloggen, med min nye datamaskin. Gemalen brukte deler av dagen i går til å installere og fikse alt som må til (tusen takk for hjelpen min kjære!), og nå sitter jeg her klar til å hoppe i det. Men så mangler jeg visst et eller annet slik at jeg kan få lagt inn bilder. Gemalen er ikke hjemme heller, så jeg (og dere) må nok smøre meg/oss med tålmodighet en stund til.... Fikk ikke til å installere programvaren til kamera, men så har jeg ørten tommeltotter når det gjelder slikt også da....
Men dataen fungerer supert ellers altså, er så fornøyd så. Det er en HP Pavilion dv9232eu, uten at det sier meg så mye. Stoler blindt på gemalen på det området også... Jaja, jeg har nok noen sterke sider jeg også, bare innen andre felt hehe.

Titt innom senere så får du nok se nye bilder og mer informasjon.

Ingen kommentarer: