fredag, april 20, 2007

Ikke så bra resultat, og bra resultat...


Jeg prøvde meg på de søte skoene som det var mønster på i "knitsimple" (se innlegg lengre nede), men synes ikke de ble fine. Sålen var alt for lav, og åpningen mellom midtstroppen ble for vid. Må nok forandres endel om de skal kunne brukes tror jeg, så det blir nok med denne ene i denne omgang. Strikker heller sko etter et mønster jeg gjorde da barna var små. Det er som små sko med sokker i. Veldig søte og sitter supergodt på små babyføtter...



En ting som ser ut til å bli veldig bra er denne "calorymetrien". Det er et hårbånd/ørevarmer som er smalere bak enn forran. Strikket på pinne 4,5 med dobbel tynn Alpaca. Bak skal det syes på en knapp, men jeg mangler 2 pinner ribbestrikk før jeg er ferdig. Det blir nok flere slike for de var både raske og enkle å lage.
Garnet fikk jeg fra hemmelig venn i 4 season club.

Ingen kommentarer: