tirsdag, oktober 07, 2008





Denne søte awarden fikk jeg fra Hanne Så rørt og glad over det fine hun skrev. Tusen takk. Jeg skal sende den videre til noen andre, men det må vente til i morgen, nå er det natt her på sykehuset... Her er noen som jeg mener det er verdt å ta en titt innom. Faste blogger på min runde hvertfall.

Elin er en kløpper med symaskinen og tryller frem de flotteste ting.
Elin

LivM strikker masse flott, og hekleriene hennes med "sytråd" er bare nydelig..
LivM

Anne-Ruth er så kjapp på pinnene at der må en innom ofte for å følge med.
Anne-Ruth


Og smykke-mestren er trulte. Hun tryller frem de flotteste glassmykker en kan tenke seg...
Trulte

7 kommentarer:

karna sa...

Fant veien til deg fra hannebeate, og må bare få gi deg en GOD klem og sende deg mange GODE tanker.

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Koselig at du kom innom bloggen.

LivM sa...

Takk skal du ha! Jeg er beæret og håper at du fortsatt finner veien innom bloggen min!

Elin sa...

Å tusen takk for den flotte awarden. Setter virkelig pris på den. Ønsker deg god bedring, varme klemmer sendes din vei :D

Anonym sa...

Koselig med slike awarder.

Så godt å høre at du har det bra på sykehuset, håper det fortsetter slik. Dette skal gå bra!

*klem*

Anonym sa...

Titter innom for å gi deg en torsdagsklem *skviiiiis*

Anonym sa...

Tusen takk, hobbyvenn, jeg sette stor pris på denne awarden i fra deg. Håperdu fortsatt titter innom bloggen min. Du er en av de faste jeg titter til hver dag.