torsdag, oktober 09, 2008

Sykehus-dag 6 og 7.

Dagene her går helt fint fremdeles. I dag er siste dag av cellegift-kuren for denne gang. Nå er det bare et døgn med gjennomskylling før jeg er ferdig.
Det har gått så utrolig mye bedre enn det jeg trodde, så det ble hvertfall en god start.
Dette er stativet som følger meg rundt i gangene og står ved min side hele tiden. I dag måtte jeg riktignok inn og "tanke" strøm, for da ble batteriet tomt. Det har en batteritid på ca 4 timer, så ingen skal si at jeg sitter i sengen og later meg, hehe...





Og aktivitøren i meg våknet før innleggelsen, så jeg hadde utstyrt meg med sysselsettinger... Dette var første jobb, å strikke ferdig "Lovebirds-vottene" fra RandiK-design. De ble like fine i Karisma fra Garnstudio... Dette garnet er litt tynnere, så vottene ble litt mindre enn de som er strikket i orginalgarnet Cascade 220.







Mønsteret er bare så flott, og jeg ble ganske fornøyd med fargene også.
Nå er jeg godt igang med å hekle en duk til av den jeg heklet sist, og da er jeg nok hjemme før neste oppgave kan begynne... Men det å ha noe å gjøre på er veldig viktig. Ikke sitte/ligge å vente på at en skal bli dårlig, men det er nok ikke meg i allefall så dagene her nede går unna som bare det.







Fremdeles er jeg så heldig å få blomster, blader og masse kos. Dette er en nydelig bukett som kom fra gode venner. Tusen takk til rogalendingene...
Desverre har jeg ikke fått tatt bilder av alt jeg har fått, men det kommer kanskje siden...
I alle fall: Tusen takk for lt jeg har fått av støtte, oppmuntring, flotte blomster og gaver. Jeg er veldig stolt og glad over å ha så masse støtte fra alle sammen!

I dag skal jeg til frisøren her og bestille parykk. Jeg drar i håert hver dag og sjekker om det sitter fast, og det gjør det fremdeles. Det hadde vel vært litt rart om jeg mistet det så raskt, men det forsvinner nok etterhvert i allefall. Parykk virker jo veldig uvant, men jeg tror nok det kan være lurt i enkelte situasjoner uansett. Og lettvint er det jo da, når en bare hiver av seg håret på kvelden, og står opp neste dag uten "sove-sveis".. Hehe aldri så galt at det ikke er godt for noe..

10 kommentarer:

Anonym sa...

Det virker som om du er ved godt mot og i fin form tross alt. Godt å lese. Stor klem fra andre siden av byen.

Anonym sa...

Så flott at du er i så god form fortsatt. Det er positivt. Parykken kan en annen være missunnelig på enkelte ganger da håret står til alle kanter :) Vottene dine ble kjempeflotte. Nydelige farger også som du har valgt. Du må bare si i fra om du skulle bli arbeidsledig ....

Anonym sa...

Du er så flink til å holde deg i aktivitet og holde humøret oppe. Jammen får du laget fine ting på sykehuset også. Så flott at formen fortsatt er bra!

Anonym sa...

Så bra at du fortsatt ikke kjenner noe til bivirkniger, stå på videre! Vottene ble veldig fine, og jeg tror det er viktig at du aktiviserer deg selv! Blomster og gaver har du fortjent :)

Anonym sa...

Nydelige votter, og veldig godt å se optimismen som stråler ut fra bloggen din. Jeg heier på deg :-)

Anonym sa...

Flotte votter ja. Godt du har tiltakslyst også, aktivitet er viktig.

LilleBlå sa...

Så bra at humøret fremdeles er tilstede! Har tenkt masse på deg den siste tiden, håper du har det så bra som man kan, i en sånn tid.
Og du? Selvsagt er Lille Blå (mini-dataen din) en dame! *fnis*
Ha en fortsatt flott torsdag!

LivM sa...

Vottene dine blir fine, jeg synes også at de andre ble i største laget. Det samme med Nordic Mittens! Flott at alt fortsatt går bra og at du er ved godt mot! Lykke til med parykkpassingen, og fortsatt tvi-tvi!

Elin sa...

Kjempe flotte votter, godt å høre at du er med godt mot :D

Anonym sa...

Så fine votter du har strikket. Fargene var helt nydelig satt sammen.

Flott at du er i god form og ved godt mot. Ønsker deg fortsatt god bedring.