onsdag, oktober 22, 2008

Noe forsvinner, og noe blir til...


Dette sjalet har jeg begynt på 4 ganger. Alltid med det samme garnet, for det liker jeg så godt. Men uansett hva jeg gjør, så blir jeg ikke fornøyd... Jeg har brukt tykkere pinner slik mønsteret sier, og tynnere pinner slik jeg trodde, og noen midt i mellom, men det blir bare ikke bra. Tror jeg får bruke dette garnet til en annen type sjal eller evt i en kombinasjon med et annet tynt garn.
Nå er det hvertfall rekket opp igjen, og lagt på vent...




Dette er duken jeg nevnte jeg hadde heklet ferdig på sykehuset. Samme mønster for sist, men i en annen tråd så denne ble noe mindre.
Den er ikke blokket så den ser noe lurvete ut...

2 kommentarer:

LivM sa...

Duken din ble lekker. Jeg synes da sjalet ser ok ut jeg. Det er jo litt merkelig før en får blokket det. Jeg er like spent hver gang jeg strikker sjal for jeg synes de ser så rare ut, hullene og maskene er for store osv. Men de blir da ok når de er blokket.Ikke gi opp!

hobbyvenn sa...

Jo dette sjalet har jeg gitt opp. Kommer heller til å strikke et annet mønster og med et annet garn tror jeg...