mandag, juni 08, 2009

Det strikkes...


Jada, her strikkes det. I helgen var vi på hytten og da fant jeg frem fiskene igjen. De er så grei å strikke i bilen og på fergen.
Det ble 10 nye fisker på turen tur-retur hytten denne gang.









Dermed har jeg nå ca 130 fisker, så nå begynner jeg å sy sammen teppet. Dette arbeidet har jeg gledet meg til, så nå kan jeg endelig sette igang. Det blir nok et fargerikt teppe siden jeg bare bruker restegarn, men det blir jo like varmt og godt uansett...
At last I have enough fishes to make the blanket. It will be very colourfull, but I like to knit it with left-overs yarn. The challenges now is to sew all the fishes together...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gleder meg til å se dette teppet ferdig, det blir sikkert superflott.

hobbyvenn sa...

Ja det er spennende å se hvordan det blir.Jeg har planer om å begynne sammensyingen i dag. Må bare bestemme meg for hvordan det skal se ut først...