tirsdag, juni 02, 2009

Litt ferdig, og mye underveis...


Dette er syposen som er med i søm-alongen på Projo. Den er sydd i samme farger og stoff som de to første oppgavene, så nå er det blitt et søtt sett.












Jeg klippet de forskjellige delene uten å sjekke målene på alongen, så posen er litt ulik orginalen..














Heklelappene er fremdeles grei å hekle, så stabelen vokser sakte men sikkert..
Fisketeppet er ikke glemt, det bare hviler litt i en pose mens alt annet har prioritet...



Dette er junilappen i GAAA-alongen på Projo. Julilappen var både enkel og kjapp å strikke, men den ligger til blokking nå så den skal jeg vise neste gang.

Og genseren til minstemann vokser også. Dette er et typisk tv-strikk for ensfarget rettstrikk er kjedelig....



9 kommentarer:

Vibbedille sa...

Lekker pose du har sydd....sukk...gid eg var venner med maskinen min..sukk!

Godt å se lappe-øking hehe for det kommer til å bli et lekkert teppe!

var hos legen mjr idag, det var "bare" en virusinfeksjon i munnhule/nese/hals og lepper så han trengte ikkje medusin, er glad det ikkje var mandlene eg!

Nå er eg i gang med nye sokker, fant litt festlig garn, og bladde igjennom oppskriftene så får eg se om det klaffer hehe, må vel dokumenter de på bloggen snart.jr blir hjemme imorgen så me skal kose oss, mulig eg blogger litt da.

kooos deg og ha en fortsatt herlig uke

klem Vibbedille :)

Wenche/chawo sa...

Så herlig syposen,din er.Den ble så utrolig søt i farge valget ditt.

sol sa...

Du har litt prosjekter gående, du også, ser jeg :) Flott sysett, kjekt å ha oppbevaringsplass til alt utstyret.

LivM sa...

Ja her vokser både den ene og den andre haugen. Jeg liker så godt fargene på genseren. Gleder meg til å se den ferdig!

Vibbedille sa...

ÅJAAA hvis du orke det hadde det vært kjempekjekt!!! Hvis du har mulighetentilå sy en i JOOOOSA hadde det vært skjønt....eller lilla?? Se hva du har hehe, men lys blått er jo lekkert det og!Overrask meg! Fniiiis.

Du får gi beskjed hva du skal for den da!

Du er en engel!!

klem&kos

KRØLLEMIKKEL sa...

Så fin den syposen var. Utrolig produktiv må jeg si. Her hos meg er det litt tørke på hobbyfronten, da er det fint å kose seg med kjempefine blogger. Ha en fortsatt fin uke!

Vibbedille sa...

Du er jo IKKJE sann!!! Tuuusen tusen takk skal du ha! Skal nok finne pånoe kosi retur du hehe

Gleder meg! Ikkje stress,husk å kose fnis
Klem & kos fra Vibbes:)

barbro sa...

Kjempefint sysett!

hobbyvenn sa...

Tusen takk. Det var morro å sy dette settet. Det blir nok flere slike vil jeg tro...