torsdag, juni 04, 2009

Forberedelser til sølvbryllup.



Om noen uker kan min kjære og jeg feire Sølvbryllup! Utrolig at det har gått så mange år siden vi giftet oss.
(At vi er blitt 25år eldre er jo ikke til å forstå selvsagt, så det hopper vi galant bukk over...)
I den forbindelse skal vi ha besøk her hjemme, og feire dagen med familien. Nå er forberedelsene igang. Jeg har bl.a kjøpt inn diverse til borddekorasjonene.
Selve dagen er mannen min og jeg i Trondheim, og skal feire dagen på en helt spesiell måte, bare oss to. Kommer tilbake til det senere.
Lysene, serviettene og litt annet dekorasjonsmaterialer er kjøpt på Løten lys her i Bergen. Denne butikken har jeg omtalt tidligere, og er et helt fantastisk sted å gå innom bl.a til slike anledninger. Der får en så mange idèer og inspirasjon at det er vanskelig å velge...



Andre deler av dekorasjonene er kjøpt rimelig på Nille.
Maten har vi bestillt ferdig, men kakene skal jeg lage selv. Den hvite damen skal selvsagt pyntes med brudeparet som stod på bryllupskaken da vi giftet oss.

3 kommentarer:

LivM sa...

Velkommen etter får jeg vel si selv om vi hadde 40 års bryllupsdag!

hobbyvenn sa...

Hehe, en stund til vi har 40års bryllupsdag ja. Gratulerer til dere begge!

sol sa...

Gratulerer med dagen som kommer!