lørdag, mai 14, 2011

Kur 14, denne vinteren...

Da er sykehusdagene for denne gang over. Dvs, det var de på torsdag da.
Inn tirsdag til blodprøver og legesjekk, så hjem for å komme tilbake onsdag for kur.
Kuren gikk inn som den skulle og med "hypermedisin" først, så merket jeg lite til kuren som vanlig. Denne gang fikk jeg riktignok et medisinstativ som ikke lot seg lade så jeg var avhengig av å holde meg ved sengen hele tiden. Det pleier ejg aldri å gjøre, for stativene går på hjul og jeg pleier farte rundt på sykehuset som jeg vil. Denne gang oppholdt jeg meg på rommet, men det gikk greit. Hadde selvsagt utstyrt meg med masse lesestoff, garn og pinner.
Etter 24 timer var kuren inne og jeg kunne kobles fra etter den vanlige skyllingen med saltvann. Deilig å kunne bevege seg fritt igjen.
Nå gjenstår bare de neste ukene med bivirkninger, og så er det nye bilder og evaluering for å se gangen videre. Regner med at det blir to nye kurer før det endelig blir sommerferie, men det vil bildene vise...

1 kommentar:

lise sa...

Med ditt enormt gode humør og store porsjon pågangsmot, er du virkelig en hverdagshelt!